User Tools

Site Tools


ensoulment-animals-nature-manifesto-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision Both sides next revision
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:34]
faithkeeper created
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:38]
faithkeeper
Line 5: Line 5:
 15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини. 15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.
  
-Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” Священного писання душевної релігії (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.+Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” ​[[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.
  
 Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму,​ продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість,​ подібну до людської та споріднену з людською;​ про душу також кажуть,​ що це суть, мета, серцевина і стрижень,​ невидима надприродна активна субстанція,​ тощо. Нема такої людини,​ яка б не була анімістом (принаймні,​ у дитинстві),​ і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини,​ яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком. Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму,​ продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість,​ подібну до людської та споріднену з людською;​ про душу також кажуть,​ що це суть, мета, серцевина і стрижень,​ невидима надприродна активна субстанція,​ тощо. Нема такої людини,​ яка б не була анімістом (принаймні,​ у дитинстві),​ і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини,​ яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком.
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua.txt · Last modified: 2016/12/16 12:59 by faithkeeper