This shows you the differences between two versions of the page.
Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:34] faithkeeper created |
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:39] faithkeeper |
||
---|---|---|---|
Line 3: | Line 3: | ||
// Офіційна публікація: релігійний бюлетень "Ідеаліст" № 23 (109). // | // Офіційна публікація: релігійний бюлетень "Ідеаліст" № 23 (109). // | ||
- | 15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини. | + | 15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і [[theology-of-open-religion-ua|богословське розуміння]] одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини. |
- | Все, що існує в світі: люди, тварини, рослини, предмети – поряд зі своєю тілесною природою, тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” Священного писання душевної релігії (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів; коли жива душа стає свідомістю, її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети, ми наповнюємо їх життям, воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога. | + | Все, що існує в світі: люди, тварини, рослини, предмети – поряд зі своєю тілесною природою, тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” [[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів; коли жива душа стає свідомістю, її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети, ми наповнюємо їх життям, воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога. |
Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму, продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість, подібну до людської та споріднену з людською; про душу також кажуть, що це суть, мета, серцевина і стрижень, невидима надприродна активна субстанція, тощо. Нема такої людини, яка б не була анімістом (принаймні, у дитинстві), і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини, яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком. | Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму, продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість, подібну до людської та споріднену з людською; про душу також кажуть, що це суть, мета, серцевина і стрижень, невидима надприродна активна субстанція, тощо. Нема такої людини, яка б не була анімістом (принаймні, у дитинстві), і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини, яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком. |