User Tools

Site Tools


ensoulment-animals-nature-manifesto-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
Last revision Both sides next revision
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:34]
faithkeeper created
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:40]
faithkeeper
Line 3: Line 3:
 // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). // // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). //
  
-15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.+15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і [[theology-of-open-religion-ua|богословське розуміння]] одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.
  
-Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” Священного писання душевної релігії (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.+Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” ​[[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.
  
 Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму,​ продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість,​ подібну до людської та споріднену з людською;​ про душу також кажуть,​ що це суть, мета, серцевина і стрижень,​ невидима надприродна активна субстанція,​ тощо. Нема такої людини,​ яка б не була анімістом (принаймні,​ у дитинстві),​ і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини,​ яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком. Одушевлення тварин і природи відоме людству з давніх часів і притаманне традиції анімізму,​ продовжувачем якої є душевна релігія. Анімізм є вірою в те, що все має душу – свідомість,​ подібну до людської та споріднену з людською;​ про душу також кажуть,​ що це суть, мета, серцевина і стрижень,​ невидима надприродна активна субстанція,​ тощо. Нема такої людини,​ яка б не була анімістом (принаймні,​ у дитинстві),​ і нема такої групи людей, яка б не знала і не шанувала поняття душі як духовної суті людини,​ яку людям подобається так чи інакше приписувати всьому і всім навколо за власним зразком.
Line 19: Line 19:
 Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі,​ що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно,​ чи воно здавалося нам живим чи неживим,​ чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору,​ окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу. Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі,​ що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно,​ чи воно здавалося нам живим чи неживим,​ чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору,​ окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу.
  
-Водночас,​ при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися формули віровизнання,​ зокрема,​ морального закону віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм:​ утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді,​ не залежати від гріхів:​ брехні,​ насильства,​ безумної войовничості,​ страху,​ жадібності,​ прив’язаності;​ гордині,​ тобто протиставлення свого чужому,​ демонізації інакших;​ індивідофобії,​ тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи,​ необхідно пам’ятати,​ що Бог об’єднує людей у співпраці,​ але не мають Божого благословення недосконалі,​ безумні об’єднання на основі гріховної стадності,​ тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2).+Водночас,​ при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися ​[[formula-of-faith-ua|формули віровизнання]], зокрема, ​[[moral-law-of-open-religion-ua|морального закону]] віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм:​ утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді,​ не залежати від гріхів:​ брехні,​ насильства,​ безумної войовничості,​ страху,​ жадібності,​ прив’язаності;​ гордині,​ тобто протиставлення свого чужому,​ демонізації інакших;​ індивідофобії,​ тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи,​ необхідно пам’ятати,​ що Бог об’єднує людей у співпраці,​ але не мають Божого благословення недосконалі,​ безумні об’єднання на основі гріховної стадності,​ тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2).
  
 Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею,​ проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали,​ намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність;​ оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи,​ прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині,​ що через душу продовжується в Бозі до нескінченності. Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею,​ проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали,​ намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність;​ оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи,​ прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині,​ що через душу продовжується в Бозі до нескінченності.
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua.txt · Last modified: 2016/12/16 12:59 by faithkeeper