User Tools

Site Tools


ensoulment-animals-nature-manifesto-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision Both sides next revision
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:38]
faithkeeper
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:39]
faithkeeper
Line 3: Line 3:
 // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). // // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). //
  
-15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.+15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і [[theology-of-open-religion-ua|богословське розуміння]] одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.
  
 Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” [[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога. Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” [[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua.txt · Last modified: 2016/12/16 12:59 by faithkeeper