User Tools

Site Tools


ensoulment-animals-nature-manifesto-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Last revision Both sides next revision
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:38]
faithkeeper
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:40]
faithkeeper
Line 3: Line 3:
 // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). // // Офіційна публікація:​ релігійний бюлетень "​Ідеаліст"​ № 23 (109). //
  
-15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і богословське розуміння одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.+15.12.2016 у День Любові Місяця Душевності Року Всесвіту Хранитель віри Душевної Спільноти Всесвіту проголошує благословення і [[theology-of-open-religion-ua|богословське розуміння]] одушевлення тварин і природи у релігійній вірі в найвищу цінність людини.
  
 Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” [[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога. Все, що існує в світі: люди, тварини,​ рослини,​ предмети – поряд зі своєю тілесною природою,​ тілесною оболонкою мають душу, сказано у Богоодкровенному тексті “Людина понад усе” [[holy-book-ua|Священного писання душевної релігії]] (Люд. 1.2). Також Бог каже: людина є носієм живої душі, що усвідомила себе, керує собою й міняє навколишній світ відповідно до своїх уявлень і намірів;​ коли жива душа стає свідомістю,​ її носій у сукупності з душею стає людиною (Люд. 2.1). Бог каже також: повір, що камінь має душу, і знайдеш в ньому красу скульптури (Гарм. 11). Вкладаючи власну душу в неживі предмети,​ ми наповнюємо їх життям,​ воскрешаємо неживе силою віри, даною від Бога.
Line 19: Line 19:
 Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі,​ що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно,​ чи воно здавалося нам живим чи неживим,​ чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору,​ окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу. Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі,​ що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно,​ чи воно здавалося нам живим чи неживим,​ чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору,​ окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу.
  
-Водночас,​ при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися формули віровизнання,​ зокрема,​ морального закону віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм:​ утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді,​ не залежати від гріхів:​ брехні,​ насильства,​ безумної войовничості,​ страху,​ жадібності,​ прив’язаності;​ гордині,​ тобто протиставлення свого чужому,​ демонізації інакших;​ індивідофобії,​ тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи,​ необхідно пам’ятати,​ що Бог об’єднує людей у співпраці,​ але не мають Божого благословення недосконалі,​ безумні об’єднання на основі гріховної стадності,​ тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2).+Водночас,​ при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися ​[[formula-of-faith-ua|формули віровизнання]], зокрема, ​[[moral-law-of-open-religion-ua|морального закону]] віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм:​ утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді,​ не залежати від гріхів:​ брехні,​ насильства,​ безумної войовничості,​ страху,​ жадібності,​ прив’язаності;​ гордині,​ тобто протиставлення свого чужому,​ демонізації інакших;​ індивідофобії,​ тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи,​ необхідно пам’ятати,​ що Бог об’єднує людей у співпраці,​ але не мають Божого благословення недосконалі,​ безумні об’єднання на основі гріховної стадності,​ тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2).
  
 Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею,​ проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали,​ намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність;​ оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи,​ прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині,​ що через душу продовжується в Бозі до нескінченності. Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею,​ проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали,​ намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність;​ оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи,​ прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині,​ що через душу продовжується в Бозі до нескінченності.
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua.txt · Last modified: 2016/12/16 12:59 by faithkeeper