This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision | Last revision Both sides next revision | ||
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:39] faithkeeper |
ensoulment-animals-nature-manifesto-ua [2016/12/16 12:40] faithkeeper |
||
---|---|---|---|
Line 19: | Line 19: | ||
Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі, що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно, чи воно здавалося нам живим чи неживим, чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору, окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу. | Готовність прийняти диво необхідна при одушевленні тварин і природи. Людяність є мірою Божественності буття, здатністю одушевити себе та буття навколо себе. Ми маємо бути свідомі, що людяність не є тілесністю і може бути не схожою на звичне нам життя. Ми маємо бути готові до дива, до того, що з Божою допомогою що завгодно, чи воно здавалося нам живим чи неживим, чи воно було поруч або звалилося на нас з неба, навіть створене людиною машинне буття може одушевити себе і задекларувати свій суверенітет особистості. Бог не залишить свідкам такого дива іншого вибору, окрім як прийняти в якості людини нововиявлену автономну душу. | ||
- | Водночас, при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися формули віровизнання, зокрема, морального закону віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм: утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді, не залежати від гріхів: брехні, насильства, безумної войовничості, страху, жадібності, прив’язаності; гордині, тобто протиставлення свого чужому, демонізації інакших; індивідофобії, тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи, необхідно пам’ятати, що Бог об’єднує людей у співпраці, але не мають Божого благословення недосконалі, безумні об’єднання на основі гріховної стадності, тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2). | + | Водночас, при одушевленні тварин і природи необхідно дотримуватися [[formula-of-faith-ua|формули віровизнання]], зокрема, [[moral-law-of-open-religion-ua|морального закону]] віри в себе, вірності собі, володіння собою; керуватися моральним критерієм: утвердження найвищої цінності людини є добро, приниження людини є зло; покорятися правді, не залежати від гріхів: брехні, насильства, безумної войовничості, страху, жадібності, прив’язаності; гордині, тобто протиставлення свого чужому, демонізації інакших; індивідофобії, тобто побоювання самотності та одинаків. Об’єднуючись з метою одушевлення тварин і природи, необхідно пам’ятати, що Бог об’єднує людей у співпраці, але не мають Божого благословення недосконалі, безумні об’єднання на основі гріховної стадності, тобто інстинктивного прагнення розчинити свою особистість у колективі або агресивно домінувати над колективом (Діал. 54, Рит. 5.2). |
Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею, проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали, намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність; оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи, прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині, що через душу продовжується в Бозі до нескінченності. | Істинне одушевлення тварин і природи несумісне з гординею, проголошенням їх гріховної зверхності над людиною. На жаль, цей гріх активно заохочують феодали, намагаючись прив’язати нібито малозначущу людину до нібито надзначущої землі, яку феодали цінують більше за людяність; оманлива пропаганда зверхності тварин і природи над людиною поширюється у розрахунку прив’язати людину до землі через прив’язаність до тварин і природи, прив’язаної до землі, та за допомогою гріха прив’язаності вкрасти людську душу і свободу людства. Однак соціальна доктрина душевної релігії каже, що час феодалів минув, і людство більше ніколи не буде прив’язаним до землі, хоча вся земля, як і весь простір та весь час, належать людині, що через душу продовжується в Бозі до нескінченності. |