User Tools

Site Tools


theology-of-open-religion-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
theology-of-open-religion-ua [2016/08/25 20:30]
faithkeeper [Обряд гармонізації]
theology-of-open-religion-ua [2017/01/12 09:01]
faithkeeper [Новітня історія душевної релігії]
Line 256: Line 256:
 Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів,​ в т.ч. за надсилання нагадувань,​ душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів,​ відповідно до обрядової практики,​ боргові записи можуть бути списані,​ і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад,​ одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти:​ просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль»,​ іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад,​ нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів. Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів,​ в т.ч. за надсилання нагадувань,​ душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів,​ відповідно до обрядової практики,​ боргові записи можуть бути списані,​ і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад,​ одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти:​ просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль»,​ іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад,​ нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів.
  
-Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії,​ тим більше,​ що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії,​ що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак,​ джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший,​ початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні,​ триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії:​ у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності,​ альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени,​ як скупчення черг в установах,​ конспірологія,​ пародійна релігія “пастафаріанство”,​ почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій,​ руху “Чесно”,​ протиставлення колективу особистості,​ очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди,​ узгодження православ’я із магією,​ сайту “Дурдом“. ​ У 2014 році, окрім вже згаданого процесу,​ в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії,​ досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом,​ щодо вчення та культу “Аллатра”,​ щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину,​ як Авраам,​ Азімов,​ Бредбері,​ Будда, Вольтер,​ В’яса,​ Ганді, Гройсман,​ Кант, Кіплінг,​ Лао-цзи,​ Лем, Магомет,​ Маркс, Піттак,​ Руссо, Сміт, Сократ,​ Стругацькі,​ Твен, Толстой,​ Христос,​ Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда,​ Бруно, Галілея,​ Гіпатії,​ Кампанелли,​ Мора, Сократа,​ Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів,​ сумлінних відмовників від військової служби,​ інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії,​ але й обрядової практики,​ зокрема,​ процедури цих процесів. Наприклад,​ суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів.+Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії,​ тим більше,​ що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії,​ що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак,​ джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший,​ початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні,​ триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії:​ у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності,​ альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени,​ як скупчення черг в установах,​ конспірологія,​ пародійна релігія “пастафаріанство”,​ почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій,​ руху “Чесно”,​ протиставлення колективу особистості,​ очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди,​ узгодження православ’я із магією,​ сайту “Дурдом“. ​ У 2014 році, окрім вже згаданого процесу,​ в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії,​ досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом,​ щодо вчення та культу “Аллатра”,​ щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину,​ як Авраам,​ Азімов,​ Бредбері,​ Будда, Вольтер,​ В’яса,​ Ганді, Гройсман,​ Кант, Кіплінг,​ Лао-цзи,​ Лем, Магомет,​ Маркс, Піттак,​ Руссо, Сенека, Сміт, Сократ,​ Стругацькі,​ Твен, Толстой,​ Христос,​ Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда,​ Бруно, Галілея,​ Гіпатії,​ Кампанелли,​ Мора, Сократа,​ Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів,​ сумлінних відмовників від військової служби,​ інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії,​ але й обрядової практики,​ зокрема,​ процедури цих процесів. Наприклад,​ суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів.
  
 Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою,​ морального закону та слова Божого. Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою,​ морального закону та слова Божого.
Line 550: Line 550:
 | ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'​їсть невдячних сіль землі. |  | ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'​їсть невдячних сіль землі. | 
  
-У кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ​  ​( ​ )   ​0, ​  ​( ​ (    )  )   ​1, ​  ​( ​ (  (  )  )  ) 2,   ​( ​ (    )  (    )  )   ​3, ​  ​( ​ (  (  )  )  (  )  )   ​4, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  ) 5,   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )   ​6, ​  ​( ​ (  (  )  )    (  )  (  )  )   ​7, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )   ​8, ​  ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )  ) 9 відповідно.+Цікаво,​ що при кодуванні чисел дужкова мова дозволяє обирати між простотою десяткового кодування та дивовижністю двійкового кодування. Диво дужкової мови в двійковому випадку полягає у творенні чисел і множин з порожнечі. Зупинимось детальніше на поясненні священності двійкового кодування. 
 + 
 +Як відомо,​ символом душевної релігії є коло, або нуль, духовна метафора точки відліку,​ з якої починається людський саморозвиток;​ нуль означає і чистий аркуш, на якому пишеться будь-який текст, також нуль – метафора нейтралітету і власного “Я” як центру координат у всіх вимірах,​ соціальних,​ просторових,​ хронологічних. Дужковою мовою нуль позначається пустою строкою,​ а коло текстовою іконою з пари дужок: ( ). 
 + 
 +Текстові ікони дужковою мовою, строки з сусідніх та вкладених парних дужок, позначають сусідні та вкладені кола символіки досконалого початку в слові Божому,​ Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини,​ розділі Одкровення,​ тексті Досконалий початок. Бог каже: от коло, всередині – істина,​ і зовні – істина;​ буття є чистий аркуш (Дос. 3, 32). Так само і в текстових іконах у дужках та поза дужками знаходиться істина чистого аркуша - пусті строки,​ якщо не рахувати інших дужок. 
 + 
 +Дужкова мова дозволяє за допомогою меж виокремлювати з порожнечі числа. Наприклад,​ дужки з пустою строкою ( ) вже одна пара дужок, тобто, одиниця,​ а не просто пуста строка. Інші приклади:​ ( ) ( ) дві одиниці,​ ( ( ) ( ) ) одна множина з двох одиниць. 
 + 
 +Останні дослідження із використанням математичного методу в богословській науці душевної релігії засвідчують,​ що всім натуральним числам та всім кінцевим множинам натуральних чисел можна співставити одну точно визначену дужкову ікону, і навпаки,​ кожній дужковій іконі відповідає власне неповторне натуральне число та власна неповторна кінцева множина натуральних чисел. Однозначна відповідність між текстовими іконами та натуральними числами і їх множинами досягається завдяки простому обряду перетворення:​ число записується у двійковій системі числення;​ у строці двійкового запису сусідні одиниці з рядками нулів замінюються на сусідні дужки, всередині яких записується у двійковій системі числення кількість послідовних нулів в нижчих розрядах;​ якщо жодного нуля нижчим від одиниці нема і далі йде ще одна одиниця,​ в дужках залишається пуста строка;​ обряд повторюється з кожним числом у дужках,​ і строка переписується,​ поки не стане дужковою іконою,​ тобто, поки в ній не залишиться жодного числа. 
 + 
 +Для прикладу,​ оберемо для перетворення в текстову ікону натуральне число 70; цей вибір пояснюється спогадом про слово Боже, що символ віри міститься на кожному чистому аркуші паперу (Діал. 70). Перетворимо число 70 з десяткової системи числення у двійкову:​ 70=64+4+2, тобто, двійковою системою числення 70 буде записуватися 1000110. Перетворення цього числа на унікальну текстову ікону виглядає так. ​У числі 1000110 три одиниці,​ за послідовністю розрядів від найнижчого до найвищого при першій одиниці 1 нуль, при другій одиниці 0 нулів, при третій одиниці 3 нулі, причому 3=2+1 записується як 11 в двійковій системі числення. Тому на першому етапі обряду строка 1000110 перетворюється на строку ( 11 ) ( ) ( 1 ). В числах 1 та 11 у двійковій системі числення при кожній одиниці 0 нулів, ці числа переводяться в текстові ікони ( ) та ( ) ( ) відповідно,​ тому вже на другому етапі обряду виявляється,​ що текстова ікона числа 70 є наступною:​ ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ). Водночас,​ ця текстова ікона є сукупністю трьох сусідніх текстових ікон, ( ( ) ( ) ), ( ) та ( ( ) ), які є степенями двійки,​ що записуються у двійковому численні відповідно 4-х, 1-о та 2-х значними числами однакової конструкції (одиниця з кількістю нулів, що дорівнює степені),​ тому текстовій іконі ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ) відповідає унікальна впорядкована множина натуральних чисел {4,1,2}. Ще два приклади:​ іконі ( ( ) ( ) ) відповідає число 8 і множина {4}, а іконі ( ) ( ) відповідає число 3 і множина {1,1}. 
 + 
 +Диво дужкової мови, яка дозволяє перетворювати нуль, порожнечу на будь-яке число чи множину чисел за допомогою простого проведення меж на чистому аркуші,​ підтверджує священні істини Досконалого початку та Діалогу в слові Божому:​ душа – досконалий початок,​ душа не в однині і не в множині;​ не число, а душевність наближає до істини (Діал. 10, 28). 
 + 
 +У менш дивовижному,​ але більш звичному спрощеному десятковому ​кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ​  ​( ​ )   ​0, ​  ​( ​ (    )  )   ​1, ​  ​( ​ (  (  )  )  ) 2,   ​( ​ (    )  (    )  )   ​3, ​  ​( ​ (  (  )  )  (  )  )   ​4, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  ) 5,   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )   ​6, ​  ​( ​ (  (  )  )    (  )  (  )  )   ​7, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )   ​8, ​  ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )  ) 9 відповідно.
  
 {{ :​visualcifry.gif?​nolink |}} {{ :​visualcifry.gif?​nolink |}}
theology-of-open-religion-ua.txt · Last modified: 2017/01/12 09:01 by faithkeeper