User Tools

Site Tools


theology-of-open-religion-ua

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
theology-of-open-religion-ua [2016/08/20 19:34]
faithkeeper [Душевна мова дужкової нотації]
theology-of-open-religion-ua [2017/01/12 09:01] (current)
faithkeeper [Новітня історія душевної релігії]
Line 125: Line 125:
  
 Не вмирає воля. Не вмирає воля.
 +
 +Ідіть думки, погуляйте,​
 +
 +Пошукайте долі.
 +
 +Вознесіться над землею
 +
 +Високо,​ високо,​
 +
 +Чистим голосом лунайте,​
 +
 +Закликом пророка.
 +
 +Кличте Бога, творіть його
 +
 +Силою уяви,
 +
 +Із нічого хай повстане
 +
 +Істина і право.
 +
 +З вами я воскресну нині,
 +
 +Щоб життю радіти
 +
 +Сам єдиний,​ як буття,
 +
 +І різний,​ як молитви.
 +
 +Боже, людям дай натхнення
 +
 +Душу розвивати,​
 +
 +І любити твою правду,​
 +
 +І весь світ обняти,​
 +
 +Щоб людей усіх зміцнила
 +
 +Згода і кохання,​
 +
 +Щоб душа була безмежна,​
 +
 +Вічна і безкрайня.
  
 Душевний розвиток людини завжди допомагав людям домовлятися і краще жити разом. Але завжди знаходилися і лукаві уми, які використовували людські домовленості як привід для війни. Полеміка між мудрою згодою і зарозумілою жадібністю триває вічно. Одна з тем цієї полеміки – питання про державу. Чи володіє держава людиною?​ Томас Гоббс запевняв англійців,​ що правлячий суверен поглинає людей для їхньої ж безпеки в утробі цього «левіафана». У полеміці з ним Джон Локк заявив,​ що у кожної людини є невід’ємне право власності на свою особистість,​ право розпоряджатися своїм життям і вибирати життєвий шлях на свій розсуд. Так з’явилося поняття суверенітету особистості. Як відомо,​ забезпечити суверенітет особистості кожного українця Верховна Рада прямим текстом обіцяла громадянам у 1991 році, у зверненні із закликом голосувати за незалежність України. Для конституційного права ця новела не нова. Наприклад,​ у Декларації незалежності США заявлено в якості самоочевидної істини,​ що уряди користуються своєю владою зі згоди керованих,​ які мають право повалити уряд, котрий довгою низкою зловживань зраджує існуючу згоду, суспільний договір про установлення певних авторитетів. Душевний розвиток людини завжди допомагав людям домовлятися і краще жити разом. Але завжди знаходилися і лукаві уми, які використовували людські домовленості як привід для війни. Полеміка між мудрою згодою і зарозумілою жадібністю триває вічно. Одна з тем цієї полеміки – питання про державу. Чи володіє держава людиною?​ Томас Гоббс запевняв англійців,​ що правлячий суверен поглинає людей для їхньої ж безпеки в утробі цього «левіафана». У полеміці з ним Джон Локк заявив,​ що у кожної людини є невід’ємне право власності на свою особистість,​ право розпоряджатися своїм життям і вибирати життєвий шлях на свій розсуд. Так з’явилося поняття суверенітету особистості. Як відомо,​ забезпечити суверенітет особистості кожного українця Верховна Рада прямим текстом обіцяла громадянам у 1991 році, у зверненні із закликом голосувати за незалежність України. Для конституційного права ця новела не нова. Наприклад,​ у Декларації незалежності США заявлено в якості самоочевидної істини,​ що уряди користуються своєю владою зі згоди керованих,​ які мають право повалити уряд, котрий довгою низкою зловживань зраджує існуючу згоду, суспільний договір про установлення певних авторитетів.
Line 212: Line 256:
 Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів,​ в т.ч. за надсилання нагадувань,​ душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів,​ відповідно до обрядової практики,​ боргові записи можуть бути списані,​ і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад,​ одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти:​ просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль»,​ іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад,​ нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів. Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів,​ в т.ч. за надсилання нагадувань,​ душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів,​ відповідно до обрядової практики,​ боргові записи можуть бути списані,​ і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад,​ одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти:​ просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль»,​ іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад,​ нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів.
  
-Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії,​ тим більше,​ що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії,​ що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак,​ джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший,​ початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні,​ триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії:​ у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності,​ альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени,​ як скупчення черг в установах,​ конспірологія,​ пародійна релігія “пастафаріанство”,​ почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій,​ руху “Чесно”,​ протиставлення колективу особистості,​ очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди,​ узгодження православ’я із магією,​ сайту “Дурдом“. ​ У 2014 році, окрім вже згаданого процесу,​ в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії,​ досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом,​ щодо вчення та культу “Аллатра”,​ щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину,​ як Авраам,​ Азімов,​ Бредбері,​ Будда, Вольтер,​ В’яса,​ Ганді, Гройсман,​ Кант, Кіплінг,​ Лао-цзи,​ Лем, Магомет,​ Маркс, Піттак,​ Руссо, Сміт, Сократ,​ Стругацькі,​ Твен, Толстой,​ Христос,​ Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда,​ Бруно, Галілея,​ Гіпатії,​ Кампанелли,​ Мора, Сократа,​ Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів,​ сумлінних відмовників від військової служби,​ інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії,​ але й обрядової практики,​ зокрема,​ процедури цих процесів. Наприклад,​ суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів.+Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії,​ тим більше,​ що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії,​ що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак,​ джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший,​ початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні,​ триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії:​ у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності,​ альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени,​ як скупчення черг в установах,​ конспірологія,​ пародійна релігія “пастафаріанство”,​ почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій,​ руху “Чесно”,​ протиставлення колективу особистості,​ очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди,​ узгодження православ’я із магією,​ сайту “Дурдом“. ​ У 2014 році, окрім вже згаданого процесу,​ в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії,​ досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом,​ щодо вчення та культу “Аллатра”,​ щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину,​ як Авраам,​ Азімов,​ Бредбері,​ Будда, Вольтер,​ В’яса,​ Ганді, Гройсман,​ Кант, Кіплінг,​ Лао-цзи,​ Лем, Магомет,​ Маркс, Піттак,​ Руссо, Сенека, Сміт, Сократ,​ Стругацькі,​ Твен, Толстой,​ Христос,​ Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда,​ Бруно, Галілея,​ Гіпатії,​ Кампанелли,​ Мора, Сократа,​ Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів,​ сумлінних відмовників від військової служби,​ інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії,​ але й обрядової практики,​ зокрема,​ процедури цих процесів. Наприклад,​ суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів.
  
 Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою,​ морального закону та слова Божого. Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою,​ морального закону та слова Божого.
Line 278: Line 322:
 Людина є джерелом свободи,​ правової автономії та суверенітету особистості,​ визнає душевна етика, та включає автономний моральний авторитет кожної людини у число якостей, ​ притаманних природній особистій автономії людини. Свободою,​ за словами Жан-Жака Руссо, є підлеглість розумному закону,​ самостійно для себе встановленому,​ на відміну від потурання власним бажанням,​ яке теоретик природного права та суспільного договору порівнював із рабством. Розуміння свободи людини як самостійності характерне для філософів усіх епох, здавна (Піттак:​ “Підкоряйся закону,​ який ти встановив для себе”) до нового часу (Кант: “моральний закон всередині нас”); це розуміння включає повноту свободи волі та відповідальності за наслідки свого волевиявлення. Влада над собою є найбільшою владою (Imperare sibi maximum imperium est),  сказав Сенека. Про це є давньогрецьке прислів’я,​ що наводиться у “Законах” Платона (його приписують і Демокріту):​ найважливішою перемогою є перемога над собою (Τὸ νικᾶν αὐτὸν ἑαυτὸν πασῶν νικῶν πρώτη καὶ ἀρίστη). В’яса у “Махабхараті” цитує слова Крішни:​ “Ніколи людина не має недооцінювати себе”. У Біблії, ​ в Приповістях Соломона,​ читаємо:​ “Хто панує над собою самим, ліпший від завойовника”;​ Христос каже про “царство Боже всередині нас”. Коран, сура “Грім”:​ “Аллах не змінює людей, доки вони не змінять себе”. Мудрість різних часів та релігій узагальнюються у морально-правовому принципі Homo sui iuris (людина є власним правом) та культурному принципі Homo sui generis (людина творить себе).  ​ Людина є джерелом свободи,​ правової автономії та суверенітету особистості,​ визнає душевна етика, та включає автономний моральний авторитет кожної людини у число якостей, ​ притаманних природній особистій автономії людини. Свободою,​ за словами Жан-Жака Руссо, є підлеглість розумному закону,​ самостійно для себе встановленому,​ на відміну від потурання власним бажанням,​ яке теоретик природного права та суспільного договору порівнював із рабством. Розуміння свободи людини як самостійності характерне для філософів усіх епох, здавна (Піттак:​ “Підкоряйся закону,​ який ти встановив для себе”) до нового часу (Кант: “моральний закон всередині нас”); це розуміння включає повноту свободи волі та відповідальності за наслідки свого волевиявлення. Влада над собою є найбільшою владою (Imperare sibi maximum imperium est),  сказав Сенека. Про це є давньогрецьке прислів’я,​ що наводиться у “Законах” Платона (його приписують і Демокріту):​ найважливішою перемогою є перемога над собою (Τὸ νικᾶν αὐτὸν ἑαυτὸν πασῶν νικῶν πρώτη καὶ ἀρίστη). В’яса у “Махабхараті” цитує слова Крішни:​ “Ніколи людина не має недооцінювати себе”. У Біблії, ​ в Приповістях Соломона,​ читаємо:​ “Хто панує над собою самим, ліпший від завойовника”;​ Христос каже про “царство Боже всередині нас”. Коран, сура “Грім”:​ “Аллах не змінює людей, доки вони не змінять себе”. Мудрість різних часів та релігій узагальнюються у морально-правовому принципі Homo sui iuris (людина є власним правом) та культурному принципі Homo sui generis (людина творить себе).  ​
  
-Термін «автономія» у перекладі з грецької означає власне право. ​ Так само у римському праві термін homo sui juris вказує на повноправність,​ законну самостійність «людини власного права». При цьому очікується – і таке очікування вказує на межі особистої автономії,​ чи, принаймні,​ межі готовності зацікавлених осіб визнати особисту автономію певної особи – що кожна людина,​ маючи від природи певні права (в т.ч. згадані у таких міжнародно-правових документах,​ як Загальна декларація прав людини,​ Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод,​ тощо) і вільно формуючи свої переконання щодо користування власними правами (природно-правові,​ морально-етичні закони власної поведінки),​ не зловживатиме ними ані на шкоду собі, ані для порушення прав інших людей і добровільно погодиться із законами,​ встановленими для себе іншими людьми (окремими особами та групами осіб, суспільством,​ державою,​ корпорацією,​ людською цивілізацією,​ тощо), щоб уникнути конфліктів та решти негативних наслідків. Звісно,​ поки з такими законами можна погоджуватися,​ якщо їх ціллю не є тиранія,​ позбавлення людини природних свобод на користь правлячої еліти, і в такому разі проти тиранії та її нелегітимних “законів” людина має право повставати. ​ Адже істинними законами є неписані закони природи,​ виражені у Божественній цілісності всього буття та захищені причинно-наслідковим зв’язком свободи і відповідальності;​ формальні норми будь-якого законодавства є дійсними у разі, якщо вони доповнюють закони природи на користь розширення природних прав людини,​ у разі ж невідповідності законам природи формальні норми етики й законодавства нікчемні.Це,​ однак, з огляду на Декл. 7 не заважає нам поважати особистий суверенітет і етичну автономію тих форм самоуправління душевними спільнотами (релігійними,​ національними,​ економічними,​ тощо), які сформувалися на засадах логіки зла, оскільки теологія зла визнає можливість трансформації зла у добро.+Термін «автономія» у перекладі з грецької означає власне право. ​ Так само у римському праві термін homo sui iuris вказує на повноправність,​ законну самостійність «людини власного права». При цьому очікується – і таке очікування вказує на межі особистої автономії,​ чи, принаймні,​ межі готовності зацікавлених осіб визнати особисту автономію певної особи – що кожна людина,​ маючи від природи певні права (в т.ч. згадані у таких міжнародно-правових документах,​ як Загальна декларація прав людини,​ Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод,​ тощо) і вільно формуючи свої переконання щодо користування власними правами (природно-правові,​ морально-етичні закони власної поведінки),​ не зловживатиме ними ані на шкоду собі, ані для порушення прав інших людей і добровільно погодиться із законами,​ встановленими для себе іншими людьми (окремими особами та групами осіб, суспільством,​ державою,​ корпорацією,​ людською цивілізацією,​ тощо), щоб уникнути конфліктів та решти негативних наслідків. Звісно,​ поки з такими законами можна погоджуватися,​ якщо їх ціллю не є тиранія,​ позбавлення людини природних свобод на користь правлячої еліти, і в такому разі проти тиранії та її нелегітимних “законів” людина має право повставати. ​ Адже істинними законами є неписані закони природи,​ виражені у Божественній цілісності всього буття та захищені причинно-наслідковим зв’язком свободи і відповідальності;​ формальні норми будь-якого законодавства є дійсними у разі, якщо вони доповнюють закони природи на користь розширення природних прав людини,​ у разі ж невідповідності законам природи формальні норми етики й законодавства нікчемні.Це,​ однак, з огляду на Декл. 7 не заважає нам поважати особистий суверенітет і етичну автономію тих форм самоуправління душевними спільнотами (релігійними,​ національними,​ економічними,​ тощо), які сформувалися на засадах логіки зла, оскільки теологія зла визнає можливість трансформації зла у добро.
  
 Вчення про владу над собою як систему реалізації етичної норми людської свободи волі у 2014 році збагатилося наступним визначенням добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. Обожнення влади і права як послідовне бачення досконалості влади і права, проявів єдності влади і права з Богом – це добро. Для розвитку такого доброго бачення слід розуміти під владою самостійно організовану здатність душі (будь-якої душевної спільноти,​ в тому числі суверенної особистості,​ організації,​ держави) своїми силами здійснювати свою добру волю в згоді з усією повнотою буття, а під правом слід розуміти науку поєднання бажаного з можливим. Слід обожнювати абстрактну ідеальну владу, але не слід обожнювати конкретну організацію влади; слід обожнювати абстрактне ідеальне право, але не слід обожнювати конкретну систему знань про право. Богохульством є обожнення конкретної організації влади, поміченої у брехні та зловживаннях,​ лідерів чи героїв,​ які вважаються єдиними рятівниками безпорадного народу,​ безсовісне використання обожнення влади для приниження людини,​ навіювання необхідності сліпої покори начальству замість самостійного творення добра, з умовчанням про те, що Богом дано розум кожній людині для вирішення проблем і самовдосконалення. Прихильність до авторитетних осіб і навіть помітні досягнення конкретних авторитетів не можуть служити підставою для їх обожнення поза належними обрядами освоєння душі, оскільки самі по собі, не одухотворені повнотою божественного одкровення згідно слову Божому,​ вони не символізують ідеал влади і не підказують спосіб його реалізації,​ а помилково приписують досконалість недосконалим особам і підштовхують людей повторювати гріхи таких осіб. Десакралізація влади і права як чесне, послідовне заперечення будь-яких ілюзій нібито втіленої досконалості в конкретній організації влади, системі знань про право, містичних забобонів щодо нібито надлюдської,​ нібито надприродної,​ нібито непізнаваної сутності влади і права – це добро. Десакралізація влади та права правдиво і обгрунтовано піддає сумніву та критиці явні недоліки та заявлені чесноти будь-якої конкретної організації влади, системи знань про право, не принижуючи людей і не зазіхаючи на священність гідних символів досконалості ідеалів влади і права; така десакралізація нагадує людям про необхідність постійного удосконалення організації влади і системи знань про право. Демонізація влади як творення собі ворога,​ вигадування нібито бездушної великої сили, протиставленої собі, заради перемоги над якою необхідно принижувати людей і мститися за заподіяні кривди,​ безумно слідуючи пристрастям і задовольняючи свою гординю,​ тобто бажання протиставляти своє чужому – це зло. Для подолання цього зла необхідно утримуватися від серйозної демонізації влади і при необхідності вдаватися до жартівливої демонізації влади. Жартівлива демонізація влади, тобто уявне творіння свідомо перебільшеного,​ нереального,​ такого,​ що викликає посмішку,​ образу ворога,​ який проганяє страх, допомагає знайти сили долати ворожнечу,​ удосконалювати буття – це добро. Концепцію теодицеї,​ тобто бачення волі Бога в проявах зла, катастрофах,​ війнах,​ слід визнати невизначеною,​ бо теодицея як обожнення людської боротьби проти зла є добро, оскільки саме Бог дає владу людині боротися зі злом, однак теодицея як обожнення влади зла над людиною і пояснення зла помстою Бога за гріхи людські є зло, неправда. Вчення про владу над собою як систему реалізації етичної норми людської свободи волі у 2014 році збагатилося наступним визначенням добра і зла стосовно обожнення,​ десакралізації та демонізації влади і права. Обожнення влади і права як послідовне бачення досконалості влади і права, проявів єдності влади і права з Богом – це добро. Для розвитку такого доброго бачення слід розуміти під владою самостійно організовану здатність душі (будь-якої душевної спільноти,​ в тому числі суверенної особистості,​ організації,​ держави) своїми силами здійснювати свою добру волю в згоді з усією повнотою буття, а під правом слід розуміти науку поєднання бажаного з можливим. Слід обожнювати абстрактну ідеальну владу, але не слід обожнювати конкретну організацію влади; слід обожнювати абстрактне ідеальне право, але не слід обожнювати конкретну систему знань про право. Богохульством є обожнення конкретної організації влади, поміченої у брехні та зловживаннях,​ лідерів чи героїв,​ які вважаються єдиними рятівниками безпорадного народу,​ безсовісне використання обожнення влади для приниження людини,​ навіювання необхідності сліпої покори начальству замість самостійного творення добра, з умовчанням про те, що Богом дано розум кожній людині для вирішення проблем і самовдосконалення. Прихильність до авторитетних осіб і навіть помітні досягнення конкретних авторитетів не можуть служити підставою для їх обожнення поза належними обрядами освоєння душі, оскільки самі по собі, не одухотворені повнотою божественного одкровення згідно слову Божому,​ вони не символізують ідеал влади і не підказують спосіб його реалізації,​ а помилково приписують досконалість недосконалим особам і підштовхують людей повторювати гріхи таких осіб. Десакралізація влади і права як чесне, послідовне заперечення будь-яких ілюзій нібито втіленої досконалості в конкретній організації влади, системі знань про право, містичних забобонів щодо нібито надлюдської,​ нібито надприродної,​ нібито непізнаваної сутності влади і права – це добро. Десакралізація влади та права правдиво і обгрунтовано піддає сумніву та критиці явні недоліки та заявлені чесноти будь-якої конкретної організації влади, системи знань про право, не принижуючи людей і не зазіхаючи на священність гідних символів досконалості ідеалів влади і права; така десакралізація нагадує людям про необхідність постійного удосконалення організації влади і системи знань про право. Демонізація влади як творення собі ворога,​ вигадування нібито бездушної великої сили, протиставленої собі, заради перемоги над якою необхідно принижувати людей і мститися за заподіяні кривди,​ безумно слідуючи пристрастям і задовольняючи свою гординю,​ тобто бажання протиставляти своє чужому – це зло. Для подолання цього зла необхідно утримуватися від серйозної демонізації влади і при необхідності вдаватися до жартівливої демонізації влади. Жартівлива демонізація влади, тобто уявне творіння свідомо перебільшеного,​ нереального,​ такого,​ що викликає посмішку,​ образу ворога,​ який проганяє страх, допомагає знайти сили долати ворожнечу,​ удосконалювати буття – це добро. Концепцію теодицеї,​ тобто бачення волі Бога в проявах зла, катастрофах,​ війнах,​ слід визнати невизначеною,​ бо теодицея як обожнення людської боротьби проти зла є добро, оскільки саме Бог дає владу людині боротися зі злом, однак теодицея як обожнення влади зла над людиною і пояснення зла помстою Бога за гріхи людські є зло, неправда.
Line 506: Line 550:
 | ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'​їсть невдячних сіль землі. |  | ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'​їсть невдячних сіль землі. | 
  
-У кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ​  ​( ​ )   ​0, ​  ​( ​ (    )  )   ​1, ​  ​( ​ (  (  )  )  ) 2,   ​( ​ (    )  (    )  )   ​3, ​  ​( ​ (  (  )  )  (  )  )   ​4, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  ) 5,   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )   ​6, ​  ​( ​ (  (  )  )    (  )  (  )  )   ​7, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )   ​8, ​  ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )  ) 9 відповідно.+Цікаво,​ що при кодуванні чисел дужкова мова дозволяє обирати між простотою десяткового кодування та дивовижністю двійкового кодування. Диво дужкової мови в двійковому випадку полягає у творенні чисел і множин з порожнечі. Зупинимось детальніше на поясненні священності двійкового кодування. 
 + 
 +Як відомо,​ символом душевної релігії є коло, або нуль, духовна метафора точки відліку,​ з якої починається людський саморозвиток;​ нуль означає і чистий аркуш, на якому пишеться будь-який текст, також нуль – метафора нейтралітету і власного “Я” як центру координат у всіх вимірах,​ соціальних,​ просторових,​ хронологічних. Дужковою мовою нуль позначається пустою строкою,​ а коло текстовою іконою з пари дужок: ( ). 
 + 
 +Текстові ікони дужковою мовою, строки з сусідніх та вкладених парних дужок, позначають сусідні та вкладені кола символіки досконалого початку в слові Божому,​ Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини,​ розділі Одкровення,​ тексті Досконалий початок. Бог каже: от коло, всередині – істина,​ і зовні – істина;​ буття є чистий аркуш (Дос. 3, 32). Так само і в текстових іконах у дужках та поза дужками знаходиться істина чистого аркуша - пусті строки,​ якщо не рахувати інших дужок. 
 + 
 +Дужкова мова дозволяє за допомогою меж виокремлювати з порожнечі числа. Наприклад,​ дужки з пустою строкою ( ) вже одна пара дужок, тобто, одиниця,​ а не просто пуста строка. Інші приклади:​ ( ) ( ) дві одиниці,​ ( ( ) ( ) ) одна множина з двох одиниць. 
 + 
 +Останні дослідження із використанням математичного методу в богословській науці душевної релігії засвідчують,​ що всім натуральним числам та всім кінцевим множинам натуральних чисел можна співставити одну точно визначену дужкову ікону, і навпаки,​ кожній дужковій іконі відповідає власне неповторне натуральне число та власна неповторна кінцева множина натуральних чисел. Однозначна відповідність між текстовими іконами та натуральними числами і їх множинами досягається завдяки простому обряду перетворення:​ число записується у двійковій системі числення;​ у строці двійкового запису сусідні одиниці з рядками нулів замінюються на сусідні дужки, всередині яких записується у двійковій системі числення кількість послідовних нулів в нижчих розрядах;​ якщо жодного нуля нижчим від одиниці нема і далі йде ще одна одиниця,​ в дужках залишається пуста строка;​ обряд повторюється з кожним числом у дужках,​ і строка переписується,​ поки не стане дужковою іконою,​ тобто, поки в ній не залишиться жодного числа. 
 + 
 +Для прикладу,​ оберемо для перетворення в текстову ікону натуральне число 70; цей вибір пояснюється спогадом про слово Боже, що символ віри міститься на кожному чистому аркуші паперу (Діал. 70). Перетворимо число 70 з десяткової системи числення у двійкову:​ 70=64+4+2, тобто, двійковою системою числення 70 буде записуватися 1000110. Перетворення цього числа на унікальну текстову ікону виглядає так. ​У числі 1000110 три одиниці,​ за послідовністю розрядів від найнижчого до найвищого при першій одиниці 1 нуль, при другій одиниці 0 нулів, при третій одиниці 3 нулі, причому 3=2+1 записується як 11 в двійковій системі числення. Тому на першому етапі обряду строка 1000110 перетворюється на строку ( 11 ) ( ) ( 1 ). В числах 1 та 11 у двійковій системі числення при кожній одиниці 0 нулів, ці числа переводяться в текстові ікони ( ) та ( ) ( ) відповідно,​ тому вже на другому етапі обряду виявляється,​ що текстова ікона числа 70 є наступною:​ ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ). Водночас,​ ця текстова ікона є сукупністю трьох сусідніх текстових ікон, ( ( ) ( ) ), ( ) та ( ( ) ), які є степенями двійки,​ що записуються у двійковому численні відповідно 4-х, 1-о та 2-х значними числами однакової конструкції (одиниця з кількістю нулів, що дорівнює степені),​ тому текстовій іконі ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ) відповідає унікальна впорядкована множина натуральних чисел {4,1,2}. Ще два приклади:​ іконі ( ( ) ( ) ) відповідає число 8 і множина {4}, а іконі ( ) ( ) відповідає число 3 і множина {1,1}. 
 + 
 +Диво дужкової мови, яка дозволяє перетворювати нуль, порожнечу на будь-яке число чи множину чисел за допомогою простого проведення меж на чистому аркуші,​ підтверджує священні істини Досконалого початку та Діалогу в слові Божому:​ душа – досконалий початок,​ душа не в однині і не в множині;​ не число, а душевність наближає до істини (Діал. 10, 28). 
 + 
 +У менш дивовижному,​ але більш звичному спрощеному десятковому ​кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ​  ​( ​ )   ​0, ​  ​( ​ (    )  )   ​1, ​  ​( ​ (  (  )  )  ) 2,   ​( ​ (    )  (    )  )   ​3, ​  ​( ​ (  (  )  )  (  )  )   ​4, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  ) 5,   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )   ​6, ​  ​( ​ (  (  )  )    (  )  (  )  )   ​7, ​  ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )   ​8, ​  ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )  ) 9 відповідно.
  
 {{ :​visualcifry.gif?​nolink |}} {{ :​visualcifry.gif?​nolink |}}
Line 544: Line 602:
 Формуючи дужкову ікону формули віросповідання,​ беремо до уваги, що в ній 11 речень,​ а точніше,​ 12 речень,​ включаючи назву «Щиро сповідую душевну релігію». Також існує 12 симетричних ікон з 4-х дужок; це частина ікон, співставлених текстам Священного писання,​ і для розуміння подальшого пояснення важливо це пам’ятати. Парам дужок присвоюються послідовні значення:​ перша пара – я, друга – душа, третя – Бог, четверта – релігія. В такому розумінні симетрія збережена,​ тому що Бог є душею, а самостійність означає об’єднаність:​ я симетричне релігії як єднанню,​ зв’язку людини з відчутною і вигаданою дійсністю,​ з іншими людьми. Назві формули відповідає ​  ​( ​ (  (  (  )  )  )  )  , ікона Декл. 4, тому що володіння душевною релігією засноване на священності суверенітету особистості,​ завдяки якому я знаходжу в собі душу, через душу Бога і через Бога релігію,​ єдність буття. Першому реченню відповідає ​  ​( ​ )  , ікона Дос. 33, оскільки вічність традиції душевної релігії є досконалим початком,​ чистим аркушем,​ і тому що цим чистим аркушем є душевність всеосяжного я. Другому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  , ікона Жит. 20, тому що життя є слово Боже, завдяки якому я пізнаю пробудження душі, торкання душ. Третьому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  )  , ікона Симв. 8, тому що одушевлення символізує віру в найвищу цінність людини і допомагає знаходити душу в собі та навколо. Четвертому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  (  )  , ікона Креат. 9, тому що більшість обрядів душевної релігії проводяться подумки і являють собою осмислення Бога через душу і душі через я. П’ятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  )  (  (  )  )  , ікона Діал. – преамб.,​ тому що любов, повага,​ згода і заперечення проявляються в діалозі душевного я з всеохоплюючим Богом. Шостому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  (  )  (  )  , ікона Креат. 25, тому що закони суверенітету особистості об’єднані циклом розвитку відповідно до вчення креативного ідеалізму та допомагають прослідкувати послідовний прояв досконалості я, душі, Бога, релігії. Сьомому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  (  )  (  )  )  , ікона Декл. 6, тому що душевна спільнота є традиційною організацією релігійної віри в найвищу цінність людини,​ що дозволяє розвивати в собі душу, Бога і релігію. Восьмому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  (  )  )  (  )  , ікона Рит. 3.1, тому що суд совісті та самооборона удосконалюються в обряді душевної релігії і тому що я приходить до релігійності через єдність душі з Богом. Дев’ятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  (  )  )  , ікона Люб. 3, тому що покірність правді проявляється в любові за прикладом Божого торкання кожної душі. Десятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  (  )  (  )  )  ), ікона Рит. 1.2, тому що благословення суверенітету особистості кожної людини є обрядом душевної релігії і через одушевлення свого я приходимо до Бога, а у подальшому розвитку віри до релігії. Одинадцятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  (  )  )  ), ікона Бож. 26, тому що спілкуванням людини з Богом є одкровення і це спілкування я через душу з Богом ніколи не припиняється. Отже, текстова ікона формули віросповідання священною мовою дужкової нотації є наступною: ​  ​( ​ (  (  (  )  )  )  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  )  (  (  )  )  (  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  (  )  (  )  )  (  )  (  (  )  )  (  )  (  (  )  (  )  )  (  (  (  )  (  )  )  )  (  (  (  )  )  ). Формуючи дужкову ікону формули віросповідання,​ беремо до уваги, що в ній 11 речень,​ а точніше,​ 12 речень,​ включаючи назву «Щиро сповідую душевну релігію». Також існує 12 симетричних ікон з 4-х дужок; це частина ікон, співставлених текстам Священного писання,​ і для розуміння подальшого пояснення важливо це пам’ятати. Парам дужок присвоюються послідовні значення:​ перша пара – я, друга – душа, третя – Бог, четверта – релігія. В такому розумінні симетрія збережена,​ тому що Бог є душею, а самостійність означає об’єднаність:​ я симетричне релігії як єднанню,​ зв’язку людини з відчутною і вигаданою дійсністю,​ з іншими людьми. Назві формули відповідає ​  ​( ​ (  (  (  )  )  )  )  , ікона Декл. 4, тому що володіння душевною релігією засноване на священності суверенітету особистості,​ завдяки якому я знаходжу в собі душу, через душу Бога і через Бога релігію,​ єдність буття. Першому реченню відповідає ​  ​( ​ )  , ікона Дос. 33, оскільки вічність традиції душевної релігії є досконалим початком,​ чистим аркушем,​ і тому що цим чистим аркушем є душевність всеосяжного я. Другому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  , ікона Жит. 20, тому що життя є слово Боже, завдяки якому я пізнаю пробудження душі, торкання душ. Третьому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  )  , ікона Симв. 8, тому що одушевлення символізує віру в найвищу цінність людини і допомагає знаходити душу в собі та навколо. Четвертому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  (  )  , ікона Креат. 9, тому що більшість обрядів душевної релігії проводяться подумки і являють собою осмислення Бога через душу і душі через я. П’ятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  )  (  (  )  )  , ікона Діал. – преамб.,​ тому що любов, повага,​ згода і заперечення проявляються в діалозі душевного я з всеохоплюючим Богом. Шостому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  )  (  )  (  )  , ікона Креат. 25, тому що закони суверенітету особистості об’єднані циклом розвитку відповідно до вчення креативного ідеалізму та допомагають прослідкувати послідовний прояв досконалості я, душі, Бога, релігії. Сьомому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  (  )  (  )  )  , ікона Декл. 6, тому що душевна спільнота є традиційною організацією релігійної віри в найвищу цінність людини,​ що дозволяє розвивати в собі душу, Бога і релігію. Восьмому реченню відповідає ​  ​( ​ )  (  (  )  )  (  )  , ікона Рит. 3.1, тому що суд совісті та самооборона удосконалюються в обряді душевної релігії і тому що я приходить до релігійності через єдність душі з Богом. Дев’ятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  )  (  )  )  , ікона Люб. 3, тому що покірність правді проявляється в любові за прикладом Божого торкання кожної душі. Десятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  (  )  (  )  )  ), ікона Рит. 1.2, тому що благословення суверенітету особистості кожної людини є обрядом душевної релігії і через одушевлення свого я приходимо до Бога, а у подальшому розвитку віри до релігії. Одинадцятому реченню відповідає ​  ​( ​ (  (  )  )  ), ікона Бож. 26, тому що спілкуванням людини з Богом є одкровення і це спілкування я через душу з Богом ніколи не припиняється. Отже, текстова ікона формули віросповідання священною мовою дужкової нотації є наступною: ​  ​( ​ (  (  (  )  )  )  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  )  (  (  )  )  (  )  (  )  (  )  (  )  (  (  )  (  )  (  )  )  (  )  (  (  )  )  (  )  (  (  )  (  )  )  (  (  (  )  (  )  )  )  (  (  (  )  )  ).
  
-......Візуалізація...... ^ Дужкова....нотація ^ Текст формули віросповідання ^ Посилання ^+^ ....Візуалізація.... ^ Дужкова нотація..... ^ Текст формули віросповідання ^ Посилання ^
 | {{::​v-iiiissss.gif?​nolink}} | ( ( ( ( ) ) ) )  | Щиро сповідую душевну релігію | Декл. 4 |  | {{::​v-iiiissss.gif?​nolink}} | ( ( ( ( ) ) ) )  | Щиро сповідую душевну релігію | Декл. 4 | 
 | {{::​v-is.gif?​nolink}} | ( ) | 1. Щиро сповідую релігійну віру в найвищу цінність людини,​ душевну релігію і вічний духовний рух творення Бога як людського ідеалу через віру в себе, вірність собі, володіння собою. | Дос. 33 |  | {{::​v-is.gif?​nolink}} | ( ) | 1. Щиро сповідую релігійну віру в найвищу цінність людини,​ душевну релігію і вічний духовний рух творення Бога як людського ідеалу через віру в себе, вірність собі, володіння собою. | Дос. 33 | 
Line 567: Line 625:
 Основою обряду гармонізації є симетричні (такі, що читаються однаково зправа наліво чи зліва направо) текстові ікони священною мовою дужкової нотації,​ складені з однієї-семи пар дужок. ​ При вкладенні цих дужок також дотримується симетрія,​ тобто, ікони всередині кожної непустої пари дужок симетричні. Основою обряду гармонізації є симетричні (такі, що читаються однаково зправа наліво чи зліва направо) текстові ікони священною мовою дужкової нотації,​ складені з однієї-семи пар дужок. ​ При вкладенні цих дужок також дотримується симетрія,​ тобто, ікони всередині кожної непустої пари дужок симетричні.
  
-Однією з назв цього обряду є “тричі по сім благословень”,​ оскільки існує всього 77 можливих симетричних комбінацій з числа від 1-ї до 7-ми пар дужок, вкладених чи сусідніх,​ всередині яких також містяться симетричні комбінації. Це легко порахувати за допомогою наступного алгоритму:​ якщо позначити [n] кількість симетричних ікон з n пар дужок (умовно включаючи в якості ікони чистий аркуш, [0]=1), а у фігурних дужках уточнювати спосіб утворення нових ікон, шляхом взяття в дужки первинної ікони, наприклад, ​  ​( ​ (    )  )   ​з ​  ​( ​ )   ​{:​([1])} або шляхом додавання симетричних кіл, наприклад, ​  ​( ​ )    (  )    (  )   ​з ​  ​( ​ )   ​{:​([0])[1]([0])},​ тоді [n]=[n-1]{:​([n-1])}+[0][n-2]{: ​ (  )  [n-2]  (  )  }+[1][n-4]{: ​ (  (    )  )  [n-2]  (  (    )  )  }+...+[m][n-2m-2>​=0]{:​([m])[n-2m-2]([m])};​ таким чином, [7]=[6]+[0][5]+[1][3]+[2][1]=20+1x10+1x3+2x1=35,​ загальна кількість симетричних ікон з 1-7 пар дужок дорівнює [1]+[2]+[3]+[4]+[5]+[6]+[7]=1+2+3+6+10+20+35=77.+Однією з назв цього обряду є “тричі по сім благословень”,​ оскільки існує всього 77 можливих симетричних комбінацій з числа від 1-ї до 7-ми пар дужок, вкладених чи сусідніх,​ всередині яких також містяться симетричні комбінації. Це легко порахувати за допомогою наступного алгоритму:​ якщо позначити [n] кількість симетричних ікон з n пар дужок (умовно включаючи в якості ікони чистий аркуш, [0]=1), а у фігурних дужках уточнювати спосіб утворення нових ікон, шляхом взяття в дужки первинної ікони, наприклад, ​  ​( ​ (    )  )   ​з ​  ​( ​ )   ​{:​([1])} або шляхом додавання симетричних кіл, наприклад, ​  ​( ​ )    (  )    (  )   ​з ​  ​( ​ )   ​{:​([0])[1]([0])},​ тоді [n]=[n-1]{:​([n-1])}+[0][n-2]{: ​ (  )  [n-2]  (  )  }+[1][n-4]{: ​ (  (    )  )  [n-4]  (  (    )  )  }+...+[m][n-2m-2>​=0]{:​([m])[n-2m-2]([m])};​ таким чином, [7]=[6]+[0][5]+[1][3]+[2][1]=20+1x10+1x3+2x1=35,​ загальна кількість симетричних ікон з 1-7 пар дужок дорівнює [1]+[2]+[3]+[4]+[5]+[6]+[7]=1+2+3+6+10+20+35=77.
  
 Наведемо повний список ікон, що використовуються в обряді: ​  ​( ​ )  ,   ​( ​ (    )  )  ,   ​( ​ )    (  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  (    )  )    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  )  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (  )  (  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )    (  (    )  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (  (  )  )    )  (    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    )  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (    (  (    )  )    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  )  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (    )  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  )  (  (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )    (  (    )  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  (  (  )  )    )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    (  (    )  (    )  )    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  )    (  )  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (  )  (  (    )  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  )  (  )    (  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  (  )  )    (  (    )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  (  (  )  )    )  (    )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  (    )  (    )  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )    (  )    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    (  (    )  )    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    (  )  (  )  )    )  (    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (  )  (  )  (  )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    )  )    (  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  (    )  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ (  (  )  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )  )  (  (  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )  (  )  )    (  (    )  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (    (  (  (  )  )    )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  (    )  (    )  )    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  )    (  )  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  (    )  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  )    (  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (  (  )  )    (  (    )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (  (  )  )  )  (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (    )  (    )  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (  (  )  )  )  (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  )  (  )    (  (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )    (  )    (  (    )  (    )  )  . Наведемо повний список ікон, що використовуються в обряді: ​  ​( ​ )  ,   ​( ​ (    )  )  ,   ​( ​ )    (  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (  )  (  )  (  )  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (  )  (  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  (    )  )    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  )  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (  )  (  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )    (  (    )  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (  (  )  )    )  (    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    )  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (    (  (    )  )    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  )  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (    )  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  )  (  (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )    (  (    )  (    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  (  (  )  )    )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    (  (    )  (    )  )    )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (    (  )    (  )  (  )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  (  )  (  (    )  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  )  (  )    (  )  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  (  (  )  )    (  (    )  )    )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  (  (  )  )    )  (    )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  (    )  (    )  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  )    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )    (  )    (  (    )  )    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    (  (    )  )    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    (  )  (  )  )    )  (    )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (  )  (  )  (  )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  (    )  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  )    (  )    (  )    (  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  )  (  (    )  )    (  (    )  )  (  )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )    (  (    )  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ (  (  )  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ),   ​( ​ (    (  (    )  )  )  (  (  (  )  )    )  )  ,   ​( ​ (    (  )  (  )  )    (  (    )  (    )  )  ),   ​( ​ )    (  (    (  (  (  )  )    )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  (    )  (    )  )    )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    (  )    (  )  (  )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  (    )  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (  )  (  )    (  )  (  )  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (  (  )  )    (  (    )  )  )  (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (  (  )  )  )  (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  (    )  (    )  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )    (  )  ,   ​( ​ )    (  (    )  )    (  )    (  (    )  )    (  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (  (  )  )  )  (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  (    )  (    )  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (    )  )    (  )    (  )    (  )    (  (    )  )  ,   ​( ​ (  (  )  )  )  (  )    (  (  (  )  )  ),   ​( ​ (    )  (    )  )    (  )    (  (    )  (    )  )  .
theology-of-open-religion-ua.1471710854.txt.gz · Last modified: 2016/08/20 19:34 by faithkeeper