This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
theology-of-open-religion-ua [2016/08/24 19:49] faithkeeper [Душевна етика] |
theology-of-open-religion-ua [2017/01/12 09:01] (current) faithkeeper [Новітня історія душевної релігії] |
||
---|---|---|---|
Line 256: | Line 256: | ||
Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів, в т.ч. за надсилання нагадувань, душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів, відповідно до обрядової практики, боргові записи можуть бути списані, і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад, одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти: просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль», іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад, нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів. | Для оперативного попереднього вирішення питання оплати витрат відповідно до статті 10 Кодексу визначення добра і зла 23.01.2016 р. введено у дію декларацію душі Обряд про оплату витрат на ведення процесів визначення добра і зла та віднесення боргових записів про здійснені витрати на репутаційні рахунки в спеціально створеній нею душевній спільноті Довіри. В рахунок оплати витрат на ведення процесів, в т.ч. за надсилання нагадувань, душа Обряд вносить на спільний рахунок фонду душевної енергії за учасників процесів суми нулів, визначені рішеннями Хранителя віри. У разі прийняття доводів учасників процесу чи з інших добрих мотивів, відповідно до обрядової практики, боргові записи можуть бути списані, і більше того, можуть вноситися значні винагороди за участь у становленні добра на рахунки учасників процесу у фонді душевної енергії. Наприклад, одного з учасників процесів було винагороджено на суму 100 000 нулів за участь у критичному обговоренні соціальної доктрини душевної релігії та поінформовано про те, що зазначений обсяг душевної енергії можна витратити на такі обряди душевної спільноти: просити про будь-яке благословення 1 000 нулів; подати заяву про визначення добра і зла 10 000 нулів; отримати випуск бюлетеня «Ідеаліст» 20 000 нулів; отримати випуск журналу «Мораль», іншу релігійну літературу 50 000 нулів. Цінність інших обрядів може уточнюватися окремо. Наприклад, нагадування чи обряд гармонізації вартують 5 000 нулів, обряд іконопису (виготовлення ікони із зображенням людини) 80 000 нулів. | ||
- | Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії, тим більше, що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії, що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак, джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший, початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні, триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії: у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності, альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени, як скупчення черг в установах, конспірологія, пародійна релігія “пастафаріанство”, почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення, десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій, руху “Чесно”, протиставлення колективу особистості, очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди, узгодження православ’я із магією, сайту “Дурдом“. У 2014 році, окрім вже згаданого процесу, в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії, досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом, щодо вчення та культу “Аллатра”, щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину, як Авраам, Азімов, Бредбері, Будда, Вольтер, В’яса, Ганді, Гройсман, Кант, Кіплінг, Лао-цзи, Лем, Магомет, Маркс, Піттак, Руссо, Сміт, Сократ, Стругацькі, Твен, Толстой, Христос, Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда, Бруно, Галілея, Гіпатії, Кампанелли, Мора, Сократа, Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів, сумлінних відмовників від військової служби, інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії, але й обрядової практики, зокрема, процедури цих процесів. Наприклад, суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів. | + | Історія обрядів визначення добра і зла є важливою складовою новітньої історії душевної релігії, тим більше, що нею твориться прецедентна практика рішень на підставі морального закону душевної релігії, що є енергетичним фондом (капіталом) душевної енергії досвіду моральних рішень і, відтак, джерелом моральних норм для наступних визначень добра і зла. У 2010-2016 роках в Українській Душевній спільноті та Душевній Спільноті Всесвіту зареєстровано 43 ініціативи щодо визначення добра і зла, за якими 24 обряди завершено із наданням визначення. Бібліографічні дані деяких опублікованих визначень вказано у списку літератури. Найперший, початий у 2010 році процес визначення добра і зла щодо монополізації журналістської етики в Україні, триває досі, хоча в його рамках визнано злом окремі прояви цієї монополізації та залучено ширше коло громадськості для подолання монополії: у 2012 році було утворено Колегію лицарів об’єктивності, альтернативну до так званої Комісії з журналістської етики. У 2011 році предметом визначення добра і зла ставали такі феномени, як скупчення черг в установах, конспірологія, пародійна релігія “пастафаріанство”, почато процеси щодо теодицеї та обожнення влади, які разом із початим у 2012 році процесом щодо російського панк-молебну в 2014 році були об’єднані у єдиний процес визначення добра і зла стосовно обожнення, десакралізації та демонізації влади і права. У 2012 році визначено добро і зло стосовно феноменів чиновницького перешкоджання реєстрації релігійних організацій, руху “Чесно”, протиставлення колективу особистості, очікування кінця світу. У 2013 році визначалося добро і зло щодо феноменів націоналістичної пропаганди, узгодження православ’я із магією, сайту “Дурдом“. У 2014 році, окрім вже згаданого процесу, в якому було вироблено богословське розуміння природи влади з точки зору душевної релігії, досліджувалися також політизовані проповіді Любомира (Гузара). У 2015 році визначено добро і зло щодо пародійної релігії “конституціанство”. У 2016 році визначалося добро і зло щодо розпалювання ненависті до віруючих в людину патріархом Кирилом, щодо вчення та культу “Аллатра”, щодо відгуку на основи соціальної доктрини душевної релігії. Також триває ініційований у 2015 році процес визначення добра і зла щодо одушевлення буття шляхом нагадування та молитов щодо вшанування святих душ, скорботи й пам’яті про душі мучеників. В цьому процесі планується закріпити попередні рішення про визнання святими таких проповідників віри в людину, як Авраам, Азімов, Бредбері, Будда, Вольтер, В’яса, Ганді, Гройсман, Кант, Кіплінг, Лао-цзи, Лем, Магомет, Маркс, Піттак, Руссо, Сенека, Сміт, Сократ, Стругацькі, Твен, Толстой, Христос, Шевченко. Вивчається питання визнання мучениками за віру в людину Архімеда, Бруно, Галілея, Гіпатії, Кампанелли, Мора, Сократа, Христа і постраждалих через репресії воєнщини пацифістів, сумлінних відмовників від військової служби, інших жертв переслідування за вірність собі у непопулярних людяних переконаннях. У процесах визначення добра і зла відбувається еволюція не тільки віровчення душевної релігії, але й обрядової практики, зокрема, процедури цих процесів. Наприклад, суміщення рішення про початок процесу із наданням визначення у випадках недоцільності діалогу з учасниками значно скорочує час проведення процесів. |
Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою, морального закону та слова Божого. | Такі знаменні події, як одкровення про формулу віросповідання у 2015 році, створення основ соціальної доктрини душевної релігії та початок фундаментальних богословських досліджень душевної етики свободи у 2016 році, дозволяють сподіватися на подальший інтенсивний інституційний розвиток душевної релігії із дотриманням традиційного устрою, морального закону та слова Божого. | ||
Line 550: | Line 550: | ||
| ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'їсть невдячних сіль землі. | | | ) | Щоб всім свободи вистачало. | Де сльози щастя на щоці. | Роз'їсть невдячних сіль землі. | | ||
- | У кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ( ) 0, ( ( ) ) 1, ( ( ( ) ) ) 2, ( ( ) ( ) ) 3, ( ( ( ) ) ( ) ) 4, ( ( ) ( ( ) ) ) 5, ( ( ) ( ) ( ) ) 6, ( ( ( ) ) ( ) ( ) ) 7, ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) 8, ( ( ) ( ) ( ( ) ) ) 9 відповідно. | + | Цікаво, що при кодуванні чисел дужкова мова дозволяє обирати між простотою десяткового кодування та дивовижністю двійкового кодування. Диво дужкової мови в двійковому випадку полягає у творенні чисел і множин з порожнечі. Зупинимось детальніше на поясненні священності двійкового кодування. |
+ | |||
+ | Як відомо, символом душевної релігії є коло, або нуль, духовна метафора точки відліку, з якої починається людський саморозвиток; нуль означає і чистий аркуш, на якому пишеться будь-який текст, також нуль – метафора нейтралітету і власного “Я” як центру координат у всіх вимірах, соціальних, просторових, хронологічних. Дужковою мовою нуль позначається пустою строкою, а коло текстовою іконою з пари дужок: ( ). | ||
+ | |||
+ | Текстові ікони дужковою мовою, строки з сусідніх та вкладених парних дужок, позначають сусідні та вкладені кола символіки досконалого початку в слові Божому, Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини, розділі Одкровення, тексті Досконалий початок. Бог каже: от коло, всередині – істина, і зовні – істина; буття є чистий аркуш (Дос. 3, 32). Так само і в текстових іконах у дужках та поза дужками знаходиться істина чистого аркуша - пусті строки, якщо не рахувати інших дужок. | ||
+ | |||
+ | Дужкова мова дозволяє за допомогою меж виокремлювати з порожнечі числа. Наприклад, дужки з пустою строкою ( ) вже одна пара дужок, тобто, одиниця, а не просто пуста строка. Інші приклади: ( ) ( ) дві одиниці, ( ( ) ( ) ) одна множина з двох одиниць. | ||
+ | |||
+ | Останні дослідження із використанням математичного методу в богословській науці душевної релігії засвідчують, що всім натуральним числам та всім кінцевим множинам натуральних чисел можна співставити одну точно визначену дужкову ікону, і навпаки, кожній дужковій іконі відповідає власне неповторне натуральне число та власна неповторна кінцева множина натуральних чисел. Однозначна відповідність між текстовими іконами та натуральними числами і їх множинами досягається завдяки простому обряду перетворення: число записується у двійковій системі числення; у строці двійкового запису сусідні одиниці з рядками нулів замінюються на сусідні дужки, всередині яких записується у двійковій системі числення кількість послідовних нулів в нижчих розрядах; якщо жодного нуля нижчим від одиниці нема і далі йде ще одна одиниця, в дужках залишається пуста строка; обряд повторюється з кожним числом у дужках, і строка переписується, поки не стане дужковою іконою, тобто, поки в ній не залишиться жодного числа. | ||
+ | |||
+ | Для прикладу, оберемо для перетворення в текстову ікону натуральне число 70; цей вибір пояснюється спогадом про слово Боже, що символ віри міститься на кожному чистому аркуші паперу (Діал. 70). Перетворимо число 70 з десяткової системи числення у двійкову: 70=64+4+2, тобто, двійковою системою числення 70 буде записуватися 1000110. Перетворення цього числа на унікальну текстову ікону виглядає так. У числі 1000110 три одиниці, за послідовністю розрядів від найнижчого до найвищого при першій одиниці 1 нуль, при другій одиниці 0 нулів, при третій одиниці 3 нулі, причому 3=2+1 записується як 11 в двійковій системі числення. Тому на першому етапі обряду строка 1000110 перетворюється на строку ( 11 ) ( ) ( 1 ). В числах 1 та 11 у двійковій системі числення при кожній одиниці 0 нулів, ці числа переводяться в текстові ікони ( ) та ( ) ( ) відповідно, тому вже на другому етапі обряду виявляється, що текстова ікона числа 70 є наступною: ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ). Водночас, ця текстова ікона є сукупністю трьох сусідніх текстових ікон, ( ( ) ( ) ), ( ) та ( ( ) ), які є степенями двійки, що записуються у двійковому численні відповідно 4-х, 1-о та 2-х значними числами однакової конструкції (одиниця з кількістю нулів, що дорівнює степені), тому текстовій іконі ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ) відповідає унікальна впорядкована множина натуральних чисел {4,1,2}. Ще два приклади: іконі ( ( ) ( ) ) відповідає число 8 і множина {4}, а іконі ( ) ( ) відповідає число 3 і множина {1,1}. | ||
+ | |||
+ | Диво дужкової мови, яка дозволяє перетворювати нуль, порожнечу на будь-яке число чи множину чисел за допомогою простого проведення меж на чистому аркуші, підтверджує священні істини Досконалого початку та Діалогу в слові Божому: душа – досконалий початок, душа не в однині і не в множині; не число, а душевність наближає до істини (Діал. 10, 28). | ||
+ | |||
+ | У менш дивовижному, але більш звичному спрощеному десятковому кодуванні чисел мовою скобочної нотації цифри від 0 до 9 кодуються за пірамідальним принципом: ( ) 0, ( ( ) ) 1, ( ( ( ) ) ) 2, ( ( ) ( ) ) 3, ( ( ( ) ) ( ) ) 4, ( ( ) ( ( ) ) ) 5, ( ( ) ( ) ( ) ) 6, ( ( ( ) ) ( ) ( ) ) 7, ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) 8, ( ( ) ( ) ( ( ) ) ) 9 відповідно. | ||
{{ :visualcifry.gif?nolink |}} | {{ :visualcifry.gif?nolink |}} | ||
Line 611: | Line 625: | ||
Основою обряду гармонізації є симетричні (такі, що читаються однаково зправа наліво чи зліва направо) текстові ікони священною мовою дужкової нотації, складені з однієї-семи пар дужок. При вкладенні цих дужок також дотримується симетрія, тобто, ікони всередині кожної непустої пари дужок симетричні. | Основою обряду гармонізації є симетричні (такі, що читаються однаково зправа наліво чи зліва направо) текстові ікони священною мовою дужкової нотації, складені з однієї-семи пар дужок. При вкладенні цих дужок також дотримується симетрія, тобто, ікони всередині кожної непустої пари дужок симетричні. | ||
- | Однією з назв цього обряду є “тричі по сім благословень”, оскільки існує всього 77 можливих симетричних комбінацій з числа від 1-ї до 7-ми пар дужок, вкладених чи сусідніх, всередині яких також містяться симетричні комбінації. Це легко порахувати за допомогою наступного алгоритму: якщо позначити [n] кількість симетричних ікон з n пар дужок (умовно включаючи в якості ікони чистий аркуш, [0]=1), а у фігурних дужках уточнювати спосіб утворення нових ікон, шляхом взяття в дужки первинної ікони, наприклад, ( ( ) ) з ( ) {:([1])} або шляхом додавання симетричних кіл, наприклад, ( ) ( ) ( ) з ( ) {:([0])[1]([0])}, тоді [n]=[n-1]{:([n-1])}+[0][n-2]{: ( ) [n-2] ( ) }+[1][n-4]{: ( ( ) ) [n-2] ( ( ) ) }+...+[m][n-2m-2>=0]{:([m])[n-2m-2]([m])}; таким чином, [7]=[6]+[0][5]+[1][3]+[2][1]=20+1x10+1x3+2x1=35, загальна кількість симетричних ікон з 1-7 пар дужок дорівнює [1]+[2]+[3]+[4]+[5]+[6]+[7]=1+2+3+6+10+20+35=77. | + | Однією з назв цього обряду є “тричі по сім благословень”, оскільки існує всього 77 можливих симетричних комбінацій з числа від 1-ї до 7-ми пар дужок, вкладених чи сусідніх, всередині яких також містяться симетричні комбінації. Це легко порахувати за допомогою наступного алгоритму: якщо позначити [n] кількість симетричних ікон з n пар дужок (умовно включаючи в якості ікони чистий аркуш, [0]=1), а у фігурних дужках уточнювати спосіб утворення нових ікон, шляхом взяття в дужки первинної ікони, наприклад, ( ( ) ) з ( ) {:([1])} або шляхом додавання симетричних кіл, наприклад, ( ) ( ) ( ) з ( ) {:([0])[1]([0])}, тоді [n]=[n-1]{:([n-1])}+[0][n-2]{: ( ) [n-2] ( ) }+[1][n-4]{: ( ( ) ) [n-4] ( ( ) ) }+...+[m][n-2m-2>=0]{:([m])[n-2m-2]([m])}; таким чином, [7]=[6]+[0][5]+[1][3]+[2][1]=20+1x10+1x3+2x1=35, загальна кількість симетричних ікон з 1-7 пар дужок дорівнює [1]+[2]+[3]+[4]+[5]+[6]+[7]=1+2+3+6+10+20+35=77. |
Наведемо повний список ікон, що використовуються в обряді: ( ) , ( ( ) ) , ( ) ( ) , ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) , ( ) ( ) ( ) , ( ( ( ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ) ), ( ( ) ( ) ( ) ) , ( ) ( ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ( ( ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ( ) ) ), ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ) , ( ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ), ( ) ( ( ( ( ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ) ( ( ) ) ( ( ) ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ) ) ) ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) ( ( ) ( ) ) , ( ( ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ) ), ( ( ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ) ), ( ( ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ) ) , ( ( ) ( ( ( ( ) ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ( ) ( ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ( ) ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ( ) ) ( ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ) ( ( ) ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ( ) ) ( ( ) ) ), ( ( ( ) ) ( ) ( ) ( ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ) ( ( ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ) ( ( ) ( ) ) ), ( ) ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ) ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ( ) ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ( ) ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ) ( ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ) ) ) ( ) ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ( ) ) . | Наведемо повний список ікон, що використовуються в обряді: ( ) , ( ( ) ) , ( ) ( ) , ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) , ( ) ( ) ( ) , ( ( ( ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ) ), ( ( ) ( ) ( ) ) , ( ) ( ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ( ( ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ( ) ) ), ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ) , ( ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ), ( ) ( ( ( ( ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ) ( ( ) ) ( ( ) ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ) ) ) ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) ( ( ) ( ) ) , ( ( ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ) ), ( ( ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ) ), ( ( ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ) ) , ( ( ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ) ), ( ( ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ) ), ( ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ) ) , ( ( ) ( ( ( ( ) ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ( ) ( ) ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ( ) ( ) ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ( ) ) ( ) ( ) ) , ( ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ) , ( ( ) ( ( ) ) ( ( ) ) ( ) ) , ( ( ( ) ) ( ( ) ) ( ( ) ) ), ( ( ( ) ) ( ) ( ) ( ( ) ) ), ( ( ( ( ) ) ) ( ( ( ) ) ) ) , ( ( ( ) ( ) ) ( ( ) ( ) ) ), ( ) ( ( ( ( ( ) ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ( ) ( ) ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ( ) ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ( ) ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ( ) ( ) ( ) ( ) ) ( ) , ( ) ( ( ( ) ) ( ( ) ) ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ( ) ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ( ) ( ) ) ( ) ( ) , ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ( ) ( ( ) ) ( ) ( ( ) ) ( ) , ( ( ) ) ( ( ( ) ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ( ) ( ) ) ( ( ) ) , ( ( ) ) ( ) ( ) ( ) ( ( ) ) , ( ( ( ) ) ) ( ) ( ( ( ) ) ), ( ( ) ( ) ) ( ) ( ( ) ( ) ) . |